Turbodúchadlo je zložité zariadenie s výnimočnou presnosťou. Nesprávne používanie alebo zmena môže viesť k poškodeniu turbíny. Chybné zapojenie alebo zmena tlaku mazania môže viesť k zlyhaniu turbíny alebo motora. Je dôležité stanoviť príčiny poškodenia predchádzajúceho turba ako aj ich odstránenie pred inštaláciou nového alebo repasovaného turbodúchadla. Skontrolujte celý sací systém. V prípade nutnosti je potrebné jeho vyčistenie a výmena vzduchového filtra. Akékoľvek znečistenie môže viesť k poškodeniu turbodúchadla. Pri výmene odporúčame použiť overených výrobcov spotrebných dielov.
Ďalej odporúčame skontrolovanie stavu tesnenia príruby a mazanie turbodúchadla. Akékoľvek nečistoty zistené v sacom, mazacom a výfukovom potrubí musia byť odstránené.
NEPOUŽÍVAJTE TESNENIE NA BÁZE SILIKÓNU ! ! ! DROBNÉ ČIASTOČKY TESNENIA MÔŽU VYVOLAŤ UPCHANIE MAZANIA, KTORÉ MÔŽE SPÔSOBIŤ ŠKODU NA TURBODÚCHADLE. NEDODRŽANÍM POSTUPU STRÁCATE ZÁRUKU NA TURBO.
Pri každej výmene turbodúchadla treba vymeniť olej a olejový filter. Pri inštalácii turba musíte používať len nové tesnenia. Skontrolujte, v prípade potreby vyčistite výfukové potrubie. Zakarbónovanie turba môže viesť k jeho poškodeniu.
Pripojte mazanie. Potom nalejte čistý motorový olej do turba, aby sa zabránilo "suchému štartu". Odporúča sa odpojiť vstrekovacie trysky, naštartovať motor a nechať ho asi 30 sekúnd bežať, aby sa natlačil olej do turbodúchadla.
Na záver sa uistite, že na spojoch nedochádza k úniku oleja.